Tjejkväll

Det var en väldigt lyckad kväll igår. Låt mig berätta varför:
 
  • Vi blev hämtade vid Islandstorget av en pojkvän, som skjutsade oss till rätt lägenhet.
  • Vi fick mycket god mat. Måste komma ihåg att fråga om receptet.
  • Jag mölade i mig så mycket lösgodis att jag nu inte är sugen på det längre. Inte mer den här veckan i alla fall...
  • Vi fick presenter av varandra eftersom tre av oss nyligen har fyllt år.
  • Det var väldigt fina presenter, allihopa.
  • Det var väldigt kul att få ge presenter och se sina vänner bli glada över det de fick.
  • Jag har så himla goa och fina vänner. Helt underbara.
  • Vi grottade in oss i förlossningarnas värld. Jag tycker att sånt är så himla intressant att prata om, samtidigt som att jag blir alldeles livrädd för det.
  • Vi pratade givetvis om annat än förlossningar också.
  • Vi fick skjuts hem av en annan pojkvän. Hela vägen fram till porten. Så himla snällt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: william

roligt emd tjejkväll, gud vad gott allt såg uta att vara:DDD & grattis i efterskott:D

SV; haha det har du rätt i;D hade varit coollt om älvor kom fram;D

2012-11-11 @ 14:24:06
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0