En tisdag i september

 
Var ju inte alls taggad på buggkursen igår, men när jag väl kom dit hade jag galet kul. Det är nästan lite terapeutiskt, och det gäller att koncentrera sig för att få till alla snurrar på rätt sätt. Märkte dessutom en klar förbättring på min dans igår jämfört med förra veckan, och det glädjer mig något enormt! Det kanske kan bli något av mig ändå?
 
I dag är jag dock så där trött igen. Har druckit mitt morgonkaffe och väntar på att det ska kicka in med full kraft, men det känns som att det kommer att bli en lång arbetsdag.
 
Och i kväll väntar:
  • Ett stopp i mataffären på väg hem. Måste fylla på kylskåpet.
  • Laga middag plus matlådor.
  • Ut och jogga. Får inte glömma ta på mig jackan den här gången...
  • Städa undan alla spår efter katten, som hämtades av sin husse igår.
Ja, ni märker ju. Jag kan ha veckans absolut roligaste kväll framför mig. Känns awesome.
 
Och för den som undrar över bilden- det är Münchenbryggeriet, där buggkursen hålls.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0