Här hittar ni mig!

 
Här tillbringar jag min kväll. Så tråkigt att en liten del av mig dör och kommer aldrig att kunna väckas till liv igen. Kanske är det så, att varje gång man äntrar tvättstugan så stjäl den en del av ens själ? Definitivt något att fundera över.
 
Börjar känna mer och mer att det skulle vara jädra bekvämt med en tvättmaskin i lägenheten. För det är så jädra jobbigt att behöva springa upp och ner till tvättstugan stup i kvarten, och det lär ju inte bli roligare när det blir vinter och snö ute.
 
Kanske ska ta och önska mig en tvättmaskin när jag fyller år om en månad? Börjar ju bli dags att författa en liten önskelista. Fast... Vad vill jag helst ha- en tvättmaskin eller typ ett par kängor eller en ridhjälm? Ja, inte fasiken är det en tvättmaskin om det finns massa andra, mycket roligare, saker att välja på i alla fall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0