Det där med foto

 
Hehe. Det här påminner lite väl mycket om mig och Alex när jag ber honom fota mig.
 
 
Alex försöker få med så mycket som möjligt av omgivningen.
Min intention var att han skulle ha mig i fokus och sedan visa upp även delar av omgivningen.
 
Alex trycker av och tänker inte på att fötterna kapas.
Jag vill inte bli kapad någonstans, jag vill att samtliga kroppsdelar är med på bilden.
 
Alex tjatar om att bilden kan beskäras i efterhand om jag inte är nöjd.
Jag vill inte behöva beskära i efterhand, jag vill ha en bild som jag kan använda direkt.
 
 
Fast nu var jag lite orättvis. Så här gick det till förut. Nu har jag lärt upp honom, och han ger mig sådana bilder som jag är ute efter. Oftast.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0