Magnum First Kiss

 
Jag hade verkligen sett fram emot säsongens nya Magnum- glassar. Snålvattnet rann längs hakan på mig när jag först läste om dem, och jag kunde knappt vänta på att få sätta tänderna i dem allihopa.
 
Nu har jag testat Crème Brûlée- varianten. Vilken besvikelse. De små hårda "karamell- kulorna" förstör hela glassen, och någon Crème Brûlée- upplevelse fick jag inte.  Har svårt att tänka mig att övriga glassar i sommarsortimentet håller högre klass. Nä, tacka vet jag de klassiska Magnum- smakerna. Classic, mandel och den där med vit choklad och jordgubbe (som i och för sig inte är tillräckligt gammal för att kallas som klassiker). Gillar även Magnum Double. Om den fortfarande finns kvar?
 
Usch, nu blev jag vansinnigt sugen på glass.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0