East

Vi är nu hemkomna efter en ytterst trevlig födelsedagsmiddag för min vän Karin på East.
 
Det enda jag vill klaga på är att det var så mycket mat att jag fick lite ont i magen. Min meny såg ut så här:
 
 
Korean pancakes till förrätt. Och ja, ni ser ju. Så himla mycket mat redan där att jag nästan inte behövde äta mer efter det. Men OJ, vad gott det var!
 
 
Och till varmrätt åt jag någon sorts fläskkarré- variant med ris, groddar, ägg och lite annat grönt. Jag hann inte peta i mig många tuggor innan jag kände att det började ta stopp. Vilket ju var för jädra tråkigt eftersom det var gott, så jag tryckte i mig mer bara för att inte lämna allt det goda.
 
Inte konstigt att jag var tvungen att lossa skärpet ett hål.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0