Tisdagsträning

 
Det var ytterst nära att jag smet undan dagens träning. Var inte alls på humör, och att vi dessutom har tvättid i kväll hjälpte inte direkt till. Då vill jag bara få så mycket slappartid som det bara går innan det är dags att börja med det eviga springandet ner till tvättstugan.
 
Men jag var hård mot mig själv, och efter att ha smugit runt utanför gymmet och kikat in hade jag inte längre någon vettig ursäkt kvar när jag upptäckte att det fanns lediga löpband. Lika bra att få veckans första träningspass avklarat redan på tisdagen, det lägger trots allt ribban för resten av veckan.
 
I dag joggade jag på plant underlag i 30 minuter och sedan 5 minuter i lutning.
 
Sedan gick jag hem, för jag hade ju faktiskt en tvättid jag inte fick missa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0