Belöningar

 
Torsdag. Jag har jobbsituationen lite mer under kontroll än vad jag hade igår, även om det fortfarande är mycket kvar att göra innan jag ligger helt i fas. Men allt som kan bockas av är en liten seger.
 
Funderar på att belöna mig själv med en kebabsallad till lunch. Är fruktansvärt osugen på den grillade kycklingen jag tog med mig i matlådan. Den kan kanske få vänta med att bli uppäten till i morgon.
 
Tänker också försöka belöna mig med att köpa en klänning jag hittade på Indiska igår. Har sett den på människor i flera månader, men inte vetat vilken affär den kommer från, men igår hittade jag den. Dock fanns den inte i min storlek, så jag tänkte besöka en annan butik och se om den har den. Håll en tumme!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0