Fem snabba

 
Hur mår du just nu?
Bra. Men stressad så in i bäng. Revisionsnissar från Tyskland kommer på besök nästa vecka, och det kan ni kanske räkna ut själva att det inte är vad man längtar efter.
 
Vad har du på dig?
Eftersom det är juni och därmed sommar fick det bli klänning. Min fina svarta med ljusa detaljer på ryggen, köpt på Oasis. Svart för att det är sorgens färg, tack vare revisionsnissarna ni läste om fem rader ovanför. Eller för att svart är min bästa färg. Ingen vet.
 
Senast inkomna sms och vem var det ifrån?
Det var min pojkvän som skrev "Helelelelenaaa". Oklart vad han ville där.
 
Senaste köp?
Ja, om vi räknar bort den grillade kycklingen jag köpte igår och allt annat som är matrelaterat, så var det nog ett par byxor på Monkis rea. De dyker väl upp på bild vad det lider. Och så kan jag ju påminna mig själv om att skriva ett inlägg om mina nya internetshoppingvanor, som inte är så hälsosamma.
 
Vilken var den senaste besvikelsen?
Alex köpte en kebabsallad åt mig på favoritpizzerian här i Fruängen. Den var inte god. VEM lägger massa oliver i en kebabsallad?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0