Stress, stress, stress

 
Jag är stressad i vanliga fall, men nu är det något extremt.
 
Det är mycket på det privata planet med farmor och bröllopet som närmar sig med stormsteg. Och på jobbet är det helt galet den här veckan, eftersom vi får besök av tysk revision nästa vecka. Jag har så mycket jag måste göra, och det är alldeles för få timmar på dygnet för att jag ska hinna med allt.
 
Huvudvärk och utmattning är mitt normaltillstånd just nu, och jag förstår ändå inte hur jag ska kunna räcka till. Egentligen borde jag ta en kvart och bara låta allting rinna ur mig i form av tårar, men det har jag inte tid med. Jag är inte ens säker på att det skulle hjälpa.
 
Men det är den här veckan och måndag förmiddag. Sedan är det jobbrelaterade bortom min kontroll, och då är det bara resultatet av revisionen som kan ge mer huvudvärk. Men då har jag åtminstone gjort mitt bästa för nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0