The Phantmo Of The Opera

När vi var i New York passade vi på att gå på The Phantom Of The Opera. Jag har inte sett den tidigare, vare sig musikalen på teater eller filmen, så man kan väl säga att det var på tiden. Jag hade i och för sig gärna sett Mamma Mia också, men Alex var inte så sugen på den. Plus att Peter Jöback spelade Fantomen, och det är ju hur stort som helst.
 
Vi lyckades dessutom få bra platser, på femte raden till höger. För billigare pris. Ni må tro att jag var nöjd över det.
 
Och själva pjäsen då? Den var bra! Peter Jöback var fantastiskt bra, och jag gillade låtarna. Vissa kände jag faktiskt igen, var jag nu kan ha tänkas hört dem innan eftersom Fantomen var okänt territorium för mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0