Det okända

 
Jag har alltid varit fascinerad av spöken och andar. Lite rädd, ja, men samtidigt väldigt intresserad. Jag är övertygad om att de finns, även om jag själv inte har varit med om något övernaturligt. Just därför är jag ett stort fan av programmet Det okända, som visas på kanal 7. Det är oerhört spännande att följa de historier som de "drabbade" berättar om, och sedan när ett medium kommer för att hjälpa dem med dessa andar.
 
Och i kväll kommer det att handla om ett ställe som jag faktiskt besökt- Kursgården Kronlund som ligger utanför Umeå, och som drivs av mina kusiners ingifta farbror. Det ska bli oerhört spännande att få se om de kan få veta vad det är för andar som håller till där, och vad de har upplevt.
 
klockan 21 på Sjuan är det som gäller, eller så kan ni se programmet HÄR.
 
(Och jag knyckte bilden från Kronlunds hemsida. Hoppas det är ok, Peter.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0