Svarten

 
För tredje lördagen i rad red jag Svarten.
 
Först gick det dåligt. Sedan gick det jättebra. Sedan gick det sämre. Sedan gick det dåligt. Och halten vi gjorde precis innan jag satt av blev jättebra.
 
Det absolut bästa skulle nog vara om jag fick rida privatlektion på honom. Då skulle instruktören lägga allt fokus på oss under en hel timme. Nu fick jag visserligen väldigt mycket hjälp av min instruktör i dag också, men sedan hade hon sju andra som hon också behövde instruera. Och som ni kan se här ovan så var det då det började gå sämre.
 
Men jag får ta med mig de positiva bitarna från dagens ridpass, och med tanke på hur bra det gick när det faktiskt gick bra så kan jag inte vara annat än glad och nöjd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0