Träning en fredag

Jag har itne varit på gymmet på två och en halv vecka. Många dagar har jag släpat runt på den lilla röda träningsväskan med tanken att jag faktiskt ska träna, men så fort jag klivit av tunnelbanan och sett genom fönstrena att det varit fullt med folk på gymmet har jag helt tappat gnistan och åkt hem till soffan istället.
 
Men inte i dag. För i dag var det nästan ingen på gymmet när jag kom dit kl 15. Inga ursäkter, bara att byta om och köra. 30 minuter på löpbandet och 30 minuter på cykel. Hade egentligen tänkt att stanna ännu längre, men jag började må illa och få lite ont i magen. Och då kändes det säkrast att ge upp för dagen och gå hem. Men det blev en timme i alla fall, och det får jag vara nöjd med.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0