Mjukstart

 
Från ett New York till ett annat New York.
 
Det var en mjukstart för mig på jobbet igår, då jag tillbringade halva dagen i konferenssalen New York på Grand Hotel. Min avdelning hade en liten informationskonferens, som var väldigt intressant. Inte så där tråkig och långrandig som det annars så lätt kan bli. Perfekt när huvudet inte riktigt orkar med massa tunga arbetsbördor.
 
Men i dag är det full arbetsdag på kontoret igen, vilket inte är helt roligt med tanke på att jag bara sov tre timmar i natt. Så kan det gå när man dricker massa kaffe alldeles för sent, och sedan inte kan göra annat än att ligga och stirra upp i taket med alla möjliga jobbiga tankar snurrandes i huvudet. Det är konstigt att jag inte är tröttare än vad jag är.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0