Vad jag gjorde i fredags

 
Att jag inte skriver här på bloggen betyder inte att det inte händer saker i mitt liv. Eller, ja. Nu har det i och för sig varit rätt tomt på aktivitetsfronten den senaste veckan. Det har med andra ord inte funnits så mycket att dela med sig av.
 
Men igår, då tog jag bussen söderut mot kvarteren där min allra första pojkvän bodde. Nej, jag skulle inte hälsa på honom. Min vän Helene och hennes man har bytt ut sin lilla etta i Hammarby Sjöstad mot ett stort radhus i Vendelsö, och igår hade vi tjejmiddag där. Hög mysfaktor, som bättrades på ännu mer av deras två små kattungar som skulle vara med överallt hela tiden. Hade det inte varit för att jag är övertygad om att Helene omgående skulle upptäcka att de saknades, hade jag snott med mig båda två hem.
 
Så, ni ser! Jag gör visst saker! Ibland.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0