Spanska Ridskolan

 
För nästan femton år sedan var jag i Globen och såg Spanska Ridskolan. Den här helgen är de i stan igen, och jag släpade med mig pojkvännen dit. Vet inte vad jag tänkte med där, men han följde snällt med, och jag tror inte att han var helt uttråkad.
 
Av misstag hade jag råkat boka platser på rad 98. Vilket visade sig vara längst fram i golvnivå. Lätt de bästa platserna och helt klart värt de extra slantarna jag fick hosta upp för biljetterna.
 
Och vilken show det bjöds på. Jag är så galet imponerad av ryttarna och deras snövita hingstar. Och det smärtar mitt hjärta litegrann att jag aldrig kommer att bli ens en tiondel så skicklig som dem i min ridning. Men huvudsaken är väl att man har kul.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0