Brunch på Långbro Värdshus

 
Att äta är en av mina favoritsysselsättningar, och i dag blev det mycket av den varan. Jag och Alex mötte upp Marielle och David (och lilla Ella förstås) vid Långbro Värdshus, för att testa deras brunch. En brunch som visade sig vara grymt bra! Det fanns både varmt och kallt och desserter.
 
Redan vid andra tallriken började det ta stopp för mig. Lyckades inte trycka i mig allt. Men när det var dags att ta sig an dessertbordet lyckades jag uppenbarligen fixa till ett rätt stort hål i magen, för det var inte något problem att äta en av varje sort.
 
Jag kan varmt rekommendera brunchen på Långbro Värdshus. 325 kronor, och då ingår kaffe men inte övrig dricka. Inte den billigaste brunchen i stan, men med tanke på kvaliteten så kan man gott gå dit om man vill lyxa till det någon gång.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0