PW

 
Jag ar varit lat hela veckan. Varje dag har jag tänkt att jag ska ge mig ut och springa. Vara duktig. Få in rutinen och tycka att det är kul. Men det sket sig ju. För varje dag har jag varit trött efter jobbet. Jag har satt mig i soffan och sedan fastnat där. Somnat. Att det har blivit kyligare ute hjälper inte till. Jag har ingen lust att ge mig ut för att sedan frysa. Och jag tycker illa om mig själv som smiter undan.
 
Men i dag gick jag upp tidigt. Drog på mig de nyinköpta träningsbyxorna, ett fynd för 99 kronor, och gav mig ut på en timmes Power walk. Hade Fredagspodden med Hannah och Amanda i lurarna, och hade trots det mördande gångtempot en rätt trevlig stund. Första halvtimmen åtminstone, sedan blev det tungt i benen. Men det är ok.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0