Veckans första träningspass

 
Jag slarvade förra veckan och var inte på gymmet en enda gång, trots att jag planerat in det i kalendern. Därför kändes det extra bra att börja den här veckan med ett pass på löpbandet. Eller ja, det tog emot som fasen att springa och benen kändes galet tunga. Efter tjugo minuter sa jag till mig själv att om jag bara klarade en halvtimme fick det räcka sedan. Och när trettio minuter passerat sa jag till mig själv "Bara fem minuter till". Och så fortsatte det tills jag sprungit i femtiofem minuter.
 
Tack och lov var det ingen som klagade på att jag bytte bort OS- sändningen på tv:n framför löpbanden till Grey´s Anatomy istället. Annars tror jag faktiskt att jag hade gett upp efter den där halvtimmen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0