Semester Dag 1

 
Det är måndag och jag behövde inte gå till jobbet. Det är härligt med semester.
 
Jag och Alex har tillbringat dagen inne i stan. Först promenerade vi längs Strandvägen och åt lunch på Strandbryggan. Jag valde deras räk- och avokadosallad. Den var god, men jag tycker nog att det var lite väl snålt med avokado för att de skulle kunna kalla det för räk- och avokadosallad.
 
Sedan promenerade vi bort till Rosendals slott. Det var så oerhört skönt att bara känna lugnet ute på Djurgården. Det är så mycket som stör mina tankar just nu att jag behövde få komma ut i naturen.
 
Lugnet byttes dock ut mot shopping i Gallerian, då Alex är i stort behov av att uppdatera garderoben. Några t-shirts kom han hem med, men han var väldigt olycklig när vi var i butikerna. Inte ens shoppa till sig själv tycker han är roligt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0