En man som heter Ove

 
Om jag är nöjd över att ha lyckats knipa åt mig bra platser till föreställningen En man som heter Ove med Johan Rheborg i huvudrollen? Svar ja.
 
Om jag är mindre nöjd över att jag strax efter att jag betalat kom på att den 7 mars är mitt i Melodifestivaltider? Svar ja.
 
Om jag dagen efter ringde till SVT och frågade vilket datum de börjar sända Melodifestivalen nästa år? Svar ja. Synd bara att de inte hade något datum de kunde offentliggöra än. Jag VET ju att de vet. Men jag har räknat på det och tycker att det mest logiska är att första deltävlingen är 7 februari, eftersom 31 januari helt enkelt är för tidigt, vilket då innebär att jag missar Andra Chansen. Det kan jag leva med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0