Homeland säsong 2

 
Här kommer ett litet serietips.
 
För länge, längesen såg jag första säsongen av Homeland, och jag minns att jag älskade det! Så kom säsong två ut, och jag hade en plan om att se den, men det blev aldrig av. Och sedan har jag inte riktigt känt för det. Men nu så! Nu har jag plöjt igenom alla tolv avsnitt.
 
Jag ska inte spoila för mycket, så jag kommer inte att gå in på några detaljer om vad säsongen handlar om. Men jakten på terroristledaren Abu Nazir fortsätter, och Brody ställs inför ett ultimatum som resulterar i att han måste samarbeta med CIA för att hitta Abu Nazir.
 
Det är spännande mest hela tiden, med många kast fram och tillbaka. Och säsongsavslutningen fick mig verkligen att vilja fortsätta hoppa på säsong tre direkt. Måste få veta hur det går!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0