Då Som Nu För Alltid

 
Flera av mina vänner hade lagt upp denna video på Facebook. Den började så fint. Men jag förstod ju att något var fel, med tanke på alla ledsna ord och gråtande emojis.
 
En fantastisk video, med karaktärer från Kents tidigare album och videos. Så kom slutet.
 
Kents sista album. Kents sista turné. Slutet på Kent.
 
Jag kunde faktiskt inte hejda tårarna. Struntade fullständigt i att jag satt och grät på tunnelbanan i morgonrusningen. Kent har betytt på otroligt mycket för mig under åren, och jag har så många minnen till deras musik. Att de efter i år aldrig mer kommer att släppa ny musik och att jag aldrig mer kommer att kunna se dem live känns ofattbart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0