Cold as Ice

Är nyss hemkommen från Nordic Sea Hotel. Var en mycket bra presentation av de olika konferensrummen, och jag hoppas verkligen att mitt jobb kommer att lägga konferenser där.

Men det jag var mest nyfiken på var ju Isbaren. Den har nypremiär den 26 april, och temat den här gången är grafitti. Vanligtvis kostar det 180:- att besöka isbaren, och då ingår en drink. Men såvitt jag har förstått det får man endast vara där inne i 40 minuter. Så man får inte så mycket för pengarna...
Idag kostade det gratis.




   

 

   

 

   

Kommentarer
Postat av: lotta

Oj, jag blir avis på dig!
Det verkar så fint och mysigt där på "ishotellet!

Ha en fin helg!

2008-04-18 @ 08:35:31
URL: http://eileengalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0