30 pers på 24 kvadrat

Var ju party hos Karin igår, på hennes 21- årsdag. En mycket trevlig tillställning. 30 personer inklämda på hennes 24 kvadrat. Det låter som en omöjlig ekvation, men konstigt nog kändes det aldrig så trångt. Kanske för att det alltid var någon som var ute och rökte.

Mycket chips, gurka och morötter. Mycket musik från 90- talet (nostalgitripp som bara den). Dans på golv och dans i säng. Självfallet lyckades jag spilla ut ett glas vin över Karins farbror (som dessutom höll i sin lilla 10 månader gamla dotter Viola just då...). Lyckades även bita sönder ett vinglas (jag undrar fortfarande hur).
Kände inte så många av de som var där. Vissa har jag ju träffat förut, andra har jag bara träffat flyktigt vid någon tidigare fest. Men det gjorde inget. Kul att träffa Karins lillebror Martin också, måste vara ganska exakt ett år sedan sist.

Såhär såg födelsedagsbarnet ut.




Jag är nästan lite stolt över mig själv att jag åkte hem när jag gjorde. Tog tåget som gick 02:20. Perfekt. Var hemma vid 03:15. Då mådde jag mindre bra, men idag känner jag mig knappt bakis alls. Fantastiskt. Bara lite sliten i kroppen, men det kan jag leva med. Inget illamående och ingen huvudvärk. Måste ju innebära att jag fortfarande har ungdomen i behåll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0