Så långt bort som möjligt

Jag vill ha semester igen. Vara ledig. Åka bort någonstans. Bara slippa tänka på allt här hemma, och skaffa sig en trevlig tillvaro ett par veckor. Men det är lång tid kvar till min semester. Jag har fyra dagar i juli, och två veckor i augusti. Jag lär ju avlida innan dess.
Det positiva är att solen har börjat titta fram på riktigt. Fler dagar består av strålande sol och värme. Det ryktas om att det ska bli upp emot 25 grader i helgen. Underbart. Om det stämmer, vill säga. Men jag vill ändå iväg. Det är två månader sedan jag åkte till Australien. Det känns som en evighet sedan. Sydney känns extremt långt borta. Jag måste åka dit igen.

       

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0